AFSLUITING VAN HET SEIZOEN VOOR ALLE DEELNEMERS 25 JUNI IN DE JOZEF

Donderdag 25 juni van 17.30 tot 19.00 uur sluiten we het seizoen voor alle deelnemers gezellig af in De Jozef.

Aanmelden kan nog tot 11 juni. Het aanmeldformulier hangt op de club.